Popularny

Farm Connect 2
Original Mahjong
Flash Mahjong
Mahjong Connect 3

Polecane

Mahjong Wieża (Tower Mahjong)

Mahjong Wieża (Tower Mahjong) Ten darmowy Mahjong Wieża online pozwala grać we wszelkiego rodzaju układach wieży kastowych; ta gra jest przeznaczona wyłącznie dla nich. Tutaj możesz zobaczyć ogromną liczbę odmian wież i zamków z żetonów do gry. I musisz wszystko rozebrać.

Jak grać?

Aby wygrać, gracz musi kolejno usuwać kostki parami. Ważne jest, aby były identyczne, ale nie zablokowane. W przeciwnym razie nie można ich usunąć. Licznik jest uważany za zablokowany, jeśli coś znajduje się na nim lub jeśli jego długie boki są zamknięte przez inne kostki. W tym mahjonga są unikalne liczniki w postaci kwiatów i pór roku. Muszą być zebrane wewnątrz każdego gatunku w parach, na przykład od lata do zimy lub orchidei do róży.

W grze Mahjong Wieża są wskazówki i tasowanie. Jednak nie są tak proste, jak się wydaje. Po pierwsze, ich liczba jest ograniczona, tylko trzy tasowania i pięć wskazówek. Po drugie, zabierają trudność zdobytych punktów. Jeden tasowanie zajmuje sto punktów, a wskazówka zajmuje 50 punktów.

Kontrola: za pomocą myszy

Ranking:

Copyright © Gry-Mahjong.com 2020. Privacy Policy